12 edukativno-zabavnih aktivnosti za djecu s ljepljivom trakom

AKTIVNOSTI ZA SUPER EDUKATIVNO-KREATIVNI VIKEND

IGRA S LJEPLJIVOM TRAKOM
Treba pripremiti:

 


1  LJEPLJIVU TRAKU
, najbolje tzv. krep traka jer se lako skida i može se pisati po njoj
1  ŠKARICE
1  FLOMASTER ili BOJICE
- vozila, sitne igračke i sl. prema potrebi

Kako se igrati? (Roditelj obavezno nadgleda pripremu, provođenje i pospremanje aktivnosti.)
(1)
Pomoću ljepljive trake oblikujte labirint, otprilike 1m2 (s vremenom možete jednostavni oblik labirinta učiniti složenijim i većim, po potrebi.)

bebe 9-12 mj.
(2)
Uživat će u pokušajima da odlijepe traku s poda.
(3) Postavite uzdužno na traku igračke na udaljenosti od 20-30 cm (kocke različitih boja ili oblika, ili neke manje plišance) te promatrajte kako mali puzavac istražuje od igračke do igračke. Ako beba već pokušava hodati uz pridržavanje odraslih, uživat će (4) sagibajući se i pružajući jednu ruku kako bi dohvatilo igračku.
IGRA RAZVIJA ZAPAŽANJE, MOTORIKU, JAČA ZNATIŽELJU I SAMOPOUZDANJE.

 

djeca 12-24 mj.
(5)
Iskoristite labirint na podu kao poligon za vožnju autićima. Sudjelujte u dječjoj imaginaciji i (6) potičite ih pitanjima da razviju priču (Gdje je tvoja kuća? Garaža? Kamo putuješ? Gdje je parkiralište? Kamo da ide moj autić? i sl.) razvijajući tako svoj rječnik.
Dopustite djeci da kreiraju igru, pa makar smislili da je maloprijašnja garaža sada krevet za princezu ;)


IGRA RAZVIJA MOTORIKU, KOORDINACIJU, GOVORNE I SOCIJALNE VJEŠTINE, RAZVIJA MAŠTU I POTIČE OBLIKOVANJE PRIČA (PRIPOVIJEDANJE).


djeca 24-36 mj.
(7)
Flomasterima ili bojicama označite na traci slova ili brojke, ovisno o tome što želite vježbati. Potičite dijete da vozilo pomiče/vozi krećući se npr. od broja 1 do 5 ili od slova do slova kojima već dobro vlada. Dijete neka svakoj postaji pridruži mjesto/svrhu (npr. broj 1 – kupaonica, broj 2 – kuhinja ili sl.) i samo razvije nova pravila igre.
(8) Zadajte djetetu zadatak da flomasterom slijedi trag ljepljive trake povlačeći liniju po njoj.
IGRA RAZVIJA FINU MOTORIKU, ZAPAŽANJE, PAMĆENJE I POVEZIVANJE, JAČA PAŽNJU TE RAZVIJA VOKABULAR.

 

djeca 3-6 g.
Vrlo je vjerojatno da će starija braća i sestre prepoznati ovu aktivnosti kao zabavnu igru.
Za njih možete labirint učiniti složenijim i zadati dodatne zadatke.
(9) Npr. označiti flomasterima „postaje“ na ljepljivoj traci (boje, oblike) te zadati da svoje igračke koje ste pripremili sortiraju prema bojama ili oblicima. Možete zadati i sortiranje prema veličini.
Za predškolce: potičite ih da (10) pomoću sličica koje ste postavili na „postaje“ sastave priču. Postavljajte pitanja kako bi im pomogli da priča bila što smislenija i zanimljivija. Neka vozilima prenose sitne igračke do „postaja“ te (11) vježbaju zbrajanje i oduzimanje (možete zadati jednostavne zadatke zbrajanja i oduzimanja do 10 pišući flomasterom, a oni neka ih dopune). (12) Postavljajte pitanja kako biste provjerili i utvrdili snalaženje u prostoru (Gdje? Kamo? Iza čega? Poslije kojeg broja? Ispod čega? Iznad?)
IGRA RAZVIJA FINU MOTORIKU, LOGIČKO ZAKLJUČIVANJE, ZAPAŽANJE, PAMĆENJE, JAČA PAŽNJU TE RAZVIJA VOKABULAR.RAZVIJA PROSTORNO ORIJENTIRANJE.

 

UGODAN I ZAIGRAN VIKEND!!!

edukativni-centar-zvecka.sunasce.hr