Reklamacije i prigovori

Izvadak iz Uvjeta kupovine

Povrat i reklamacija
Tko radi, griješi, stara je narodna poslovica. Iako se trudimo sve narudžbe obraditi, napraviti i isporučiti uz odgovarajuću korespondenciju, moguće su pogreške koje uglavnom mogu nastupiti zbog privatnih razloga ili nesporazuma.
U tom slučaju, slobodno nam se obratite, dat ćemo sve od sebe ispraviti ako je u našoj mogućnosti. Ukoliko je prigovor objektivan i iznesen u skladu s kulturnim ophođenjem, možemo izraditi novo, ili izvršiti povrat sredstava.

Kupac ima pravo na povrat proizvoda ako naručenim proizvodom iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan.
Kontaktirajte nas pisanim putem (sunasce.hr@gmail.com) radi dogovora oko povrata. Povrat možete ostvariti samo u slučaju da se proizvod vraća u stanju u kojem vam je bio dostavljen (originalnom pakiranju, nekorišten). U zamjenu za povrat možete tražiti drugi proizvod u visini cijene tog proizvoda, ili nekog drugog uz nadoplatu, ako to želite. Možete tražiti i povrat svojih sredstava uz obavezan povrat naše narudžbe.

Prigovori
Ukoliko imate prigovor na našu uslugu, isti možete uputiti na info@sunasce.hr.
Pisani odgovor putem e-maila dostavit ćemo Vam u roku 15 dana od zaprimljenog prigovora.

Ispričavamo se za moguće nelogičnosti i pogreške u sustavu. Za sve upite ili nejasnoće možete nas kontaktirati preko e-pošte: info@sunasce.hr