blog

Neuroznanost i storytelling

Jednostavnim rječnikom rečeno, kad u svoje komuniciranje aktivno uključimo osnove usmenga pripovijedanja (storytellinga), u svom mozgu, ali i mozgu slušatelja (u našem slučaju kupca/klijenta) istovremeno “pospremamo” priču u veći broj regija u mozgu. Na taj način iskustvo priče ostaje mnogo duže u sjećanju/pamćenju kupca/klijenta jer smo, između ostaloga, djelovali na njegovo iskustvo stvarajući lijepe i pozitivne emocije.

Npr. kojih se događaja iz srednje škole sjećaš? Nekih specifičnih lekcija ili gradiva? Ili priča iz osobnog života svojeg profesora iz Fizike (ili nekog drugog predmeta)?

Pretpostavljam da ovo drugo, zar ne? Znaš li zašto?
Zato što je u svoju osobnu priču profesor unio svoje osjećaje, specifične boje i oblike, imena mjesta i ljudi, itd. Isto kao što ćeš puno lakše zapamtiti čije ime ako ga povežeš s još nečime, npr. ona djevojka s kojom si se upoznala na sajmu zove se Laura i imala je fora naušnice u obliku trešnji, a dolazi iz Poreča.


Shvaćaš li sada koliko je pripovijedanje važno i koliko ti može pomoći ne samo u memoriranju, organizaciji, prezentaciji… isticanju svoje autentičnosti (onoga što zapravo ti jesi)… nego i u skladu između osobnog i poslovnog života?
Jer ako si iskrena prema sebi, radiš ono što voliš i to tako prezentiraš, onda će se ta težnja prema skladu sa svojom autentičnošću preslikati i na tvoj osobni život.

Želiš li znati kako postići tu ravnotežu? Slobodno me kontaktiraj za prve besplatne konzultacije u trajanju od 30 minuta. Rezerviraj svoj termin ovdje.

Preporučeni članci...